ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.12.2025
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 12.03.11
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
AUG-2024
DURATA: 4 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 3672 lei
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ AI
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 16 MIN

All Inclusive ca-n România – Majestic Mamaia 2024

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Perioada sejurului: 14 ÷18 august 2024

Alegerea destinaţiei şi a hotelului

Ehhh... alegerea asta a fost puţin cu cântec, mai exact a survenit în urma schimbării planurilor iniţiale, din motive de sănătate. Planificasem o ieşire de câteva zile în minivacanţa de Sfânta Maria la Canakkale împreună cu Roxana şi familia ei, ba chiar rezervasem şi eu o cameră la hotelul ales de ea. Nu eram eu prea împăcată cu faptul că mai prinsesem doar o cameră economy, micuţă şi fără balcon ☹, dar eram convinsă că m-aş putea descurca acolo, aşa cum făcusem de multe alte dăţi în Turcia mea dragă de care nu mă satur niciodată. Nu-i vorbă că găsisem eu şi alte opţiuni de cazare în zonă, mult mai pe gustul meu şi la preţuri cel puţin duble sau triple :D, dar ideea era că dacă mergem împreună să şi stăm tot împreună.

Complicaţiile medicale ivite la finalul vacanţei de Paşti petrecute la Lisabona nu se rezolvaseră cu toate investigaţiile făcute, astfel că medicii i-au contraindicat categoric soţului meu drumurile atât de lungi cu maşina şi aşa am fost nevoită să renunţ la Turcia, cu tot regretul.

Nedorind nici să stau acasă în singurele mele zile de vacanţă din cursul verii, a trebuit să mă reorientez şi să caut cea mai apropiată destinaţie de Bucureşti, iar alegerea a fost simplă: Mamaia!

Alegerea hotelului a fost încă şi mai uşoară. După o scurtă trecere în revistă a hotelurilor care mai aveau disponibilităţi în vârf de sezon şi care acceptau un sejur de doar patru nopţi, am decis să mergem la Majestic Mamaia, la care mai fuseserăm cazaţi şi în septembrie 2015 şi în august 2016, chiar dacă aveam informaţii certe că serviciile scăzuseră mult de la ultima noastră vizită acolo de cu opt ani înainte. Camerele ştiam cum sunt, plaja ştiam că fusese lărgită exagerat de mult, ce putea să fie mai rău era doar mâncarea, care mă încântase în 2015, dar tot nu m-am speriat că aş putea face foamea pe acolo.

Decizia fiind luată, cu vreo trei săptămâni înainte, am intrat pe cunoscutul sait internaţional de rezervări şi am rezervat o cameră dublă la Majestic pentru patru nopţi cu all inclusive la preţul de 3672 lei, nerambursabil, banii fiindu-mi imediat retraşi de pe card. Deh... astea sunt preţurile în România ☹

Despre hotel

Hotelul Majestic are doar trei stele, chiar dacă ei se laudă cu trei stele + :D, face parte din grupul Phoenicia şi are o poziţionare bună pentru Mamaia.

Hotelul se află în zona de nord a staţiunii, într-o zonă în general liniştită. Oferă cazare în 241 de camere duble, 13 apartamente şi 8 garsoniere.

Distanţa până la plajă este de aproximativ 50 metri, dar până la mare să tot fie 200 metri sau mai mult după lărgirea plajei din dreptul hotelului, dar oricum destul de convenabil.

Adresa: bd. Mamaia 900001, Mamaia, jud. Constanţa

Coordonate GPS: 44.2469685 N; 28.6198354 E

Website: www.majesticmamaia.ro

Telefon: 0755.108.648

Cum am ajuns acolo?

Am plecat din Bucureşti miercuri 14 august la ora 7.30. Am ieşit imediat pe autostrada A2, măcar atâta avantaj să am dacă tot locuiesc la marginea oraşului :D, şi am tot mers spre Constanţa, traficul fiind mai lejer decât mă temeam, în condiţiile în care mulţi compatrioţi se grăbeau să plece în vacanţă.

Aş fi ajuns prea devreme la hotel, unde aveam check in abia la ora 16.00, tipic românesc! ☹, aşa că am făcut un mic ocol prin Eforie Sud, unde aveam două întâlniri dintre care s-a concretizat doar una. Cu prietenii mei care ajungeau în aceeaşi zi la mare, însă cu trenul, nu am mai reuşit să mă întâlnesc, deoarece trenul lor a avut vreo două ore întârziere. Prietena mea ştiam că mă aşteaptă în acelaşi loc din decembrie 2017. I-am adus flori, că tot urma onomastica, lumină şi am stat să fumăm o ţigară împreună, aşa cum făceam cândva...

Nedorind să risc şi alte blocaje în zona Eforiilor, ne-am urcat în maşină şi ne-am grăbit spre Constanţa şi apoi Mamaia pe drumul binecunoscut.

Fiind la a treia vizită la Majestic, ştiam prea bine cum să ajung la hotel fără să apelez la GPS.

Parcarea

Hotelul oferă parcare proprie gratuită în limita locurilor disponibile. Aparent, parcarea este foarte generoasă, dar cu toate acestea s-a dovedit mereu insuficientă pentru numărul mare de maşini ale turiştilor.

Am ajuns la hotel la ora 12.20 chiar dacă ştiam că abia la ora 16.00 se face cazarea. Nu aveam speranţe să prind loc în parcarea gratuită, pe care am găsit-o plină peste capacitate. Aş fi putut beneficia şi eu de gratuitate, dar doar blocând alte maşini şi lăsând cheile la recepţie, situaţie care nu-mi convenea, aşa că am renunţat fără regrete la parcarea Majesticului.

Am descoperit că parcarea aflată înainte de bariera de intrare în curtea hotelului era acum gestionată de primărie, deci cu plată, însă la nişte preţuri de mare bun simţ, gen 0,50 lei pe oră sau 10 lei pe zi şi gratis noaptea, în weekend şi în zilele de sărbătoare, fiind încadrată în Zona 2. Categoric, mi-a convenit să parchez acolo, unde am găsit locuri pe alese şi nu aveam de plătit decât pentru două zile, chiar dacă stăteam cinci :D.

Mai greu a fost cu aplicaţia lor de parcare, pe care am instalat-o pe telefon, dar nu a funcţionat. Nici cei de la recepţie nu au reuşit să mă ajute, în final plătind prin SMS la numărul afişat pe panou.

Cazarea

M-am prezentat la recepţie pentru a cere ajutor cu parcarea şi am fost tare surprinsă să mi se ofere, pe loc, camera. Înainte de ora 13.00! Incredibil, dar adevărat 😊

Am completat formularul de cazare, am primit brăţările de all inclusive şi cardurile camerei repartizate, cu vedere spre parcare, aşa cum solicitasem, deoarece doream să avem linişte şi răcoare.

Am urcat folosind unul din cele trei lifturi de care dispune hotelul, toate funcţionând fără întreruperi pe toată durata sejurului.

Camera 304

Nu am fost prea mulţumită de camera primită, singurul „defect” al acesteia fiind, la prima vedere, faptul că nu vedeam marea din cauza copacilor, camera fiind situată la etajul al treilea. Conform obiceiului :D, am solicitat schimbarea camerei cu una situată la un etaj superior. Cu multă amabilitate, mi-a fost oferită o cameră la etajul 8, însă pe partea cu piscina. Am fost, am văzut-o, vederea la mare era perfectă, dar, când am ieşit pe balcon şi m-a izbit căldura de afară, am realizat imediat că acolo nu am fi supravieţuit fără a folosi non stop aerul condiţionat, iar aparatele erau vechi şi neîntreţinute corespunzător, mie neinspirându-mi deloc încredere. Am revenit la recepţie şi am acceptat, spăşită, prima cameră oferită, renunţând, cu mare regret, la multdorita vedere la mare pentru răcoarea naturală. A fost un compromis necesar.

Şi în 2024 hotelul avea camere duble mult diferite unele de altele ca mobilier şi dotări, probabil, rezultatul renovării la momente diferite de timp şi în stiluri diferite. Camera mea semăna mult ca mobilier cu cea primită în august 2016 la a doua mea vizită acolo.

Am intrat într-un hol micuţ din care se intra în baie. Tot pe hol pe aceeaşi parte cu baia se afla dulapul, din fericire, de data asta a fost unul normal, cu uşi, nu cu o perdeluţă agăţată pe sfoară ca prima dată :D. Pe partea opusă era un cuier, util, şi o oglindă mare sub care am găsit suportul de bagaje.

Am intrat şi în cameră.  Nu am avut pat matrimonial, aşa cum solicitasem, ci două paturi single lipite, însă îmbrăcate cu un cearşat de pat dublu care le ţinea lipite. În final, a fost bine şi aşa. Am avut doar o singură pernă de persoană, cam fleşcăită pentru gustul meu. Nu am înţeles motivul pentru care nu am avut decât o singură noptieră, de cealaltă parte fiind un fotoliu pe care l-am folosit pe post de noptieră, pentru că oricum nu-mi era util la altceva. Mai aveam o măsuţă şi un taburet, pe care l-am făcut suport pentru al doilea troler.

Pe partea opusă se afla o masă-birou cu sertare sub care se afla minibarul, gol, dar funcţional. Televizorul, cu diagonala puţin mai mare decât un monitor de calculator, era fixat pe peretele din faţa patului. Pe mine nu m-a interesat, dar soţul a cam bombănit pentru că nu vedea mare lucru.

Baia a fost drăguţică şi nu prea. Mi-a plăcut mult că avea geam pentru aerisire naturală, cum au doar ultimele camere de la fiecare etaj. Mi-a mai plăcut şi faianţa mai nouă cu trandafiraşi roz 😊. Nu mi-a plăcut deloc perdeaua de la duş, pe care nici nu am folosit-o, chiar dacă mai stropeam prin jur. Nu cred că o cabină de duş cu geam ar fi costat o avere, dar ar fi redus profitul lui Murat :D.

Am avut şi uscător de păr funcţional.

 Drept consumabile am primit două săpunele solide şi câte două sticluţe de şampon şi două de gel de duş. Nu ştiu dacă se completau sau nu, deoarece le-am folosit doar pe ale mele. Prosoapele albe, impecabile, deşi puţin uzate, au fost schimbate zilnic.

Ce nu mi-a plăcut absolut deloc a fost mirosul de canalizare care invada baia în anumite momente cam în fiecare zi şi care ne obliga să ţinem uşa de la baie permanent închisă. Dacă nu am fi avut geam la baie, care s-a dovedit extrem de util în situaţia dată, aş fi schimbat imediat camera înainte să leşin.

Balconul a fost şi de această dată unul din locurile mele preferate, chiar dacă nu vedeam marea.

Balconul era dotat cu două scaune şi o măsuţă, un uscător de rufe pliant gen masă. Dacă întindeam uscătorul de rufe, balconul, spaţios la prima vedere, devenea brusc neîncăpător, nemaiavând spaţiu să ne mişcăm prin balcon. L-am pus de-a curmezişul pe lăţimea balconului şi l-am deschis doar parţial. Un minus îl constituie amplasarea unităţii exterioare a aparatului de aer condiţionat chiar în balcon şi nu exterior acestuia, astfel încât, dacă aerul condiţionat era pornit, în balcon se făcea o saună perfectă. Noroc că nu am folosit aerul condiţionat, prea plin de praf pentru a-mi asuma riscuri.

Curăţenie în cameră s-a făcut zilnic, cu destul simţ de răspundere, chiar dacă se putea şi mai bine, prosoapele au fost schimbate în fiecare zi, iar lenjeria o singură dată. A fost OK.

Restaurantul

Am optat pentru all inclusive și consider că am făcut cea mai bună alegere pentru mine, chiar dacă all inclusive-ul ăsta de la Majestic era de râsu-plânsu pentru oricine are termen de comparație din străinătate. Am știut exact despre ce este vorba dinainte de a rezerva și mi-am asumat, dar asta nu m-a împiedicat să fac haz de necaz practic încontinuu, asta ca să nu mă enervez pentru ceva ce nu pot schimba. Studiind și conceptele all inclusive ale altor hoteluri de pe litoralul românesc am sesizat multe similitudini, ceea ce mă duce cu gândul că așa este „modelul” :D de all inclusive în România.

Restaurantul oferea cele trei mese principale ale zilei: micul dejun (08.00-10.00), prânzul (13.00-15.00) şi cina (19.00-21.00) în sistem bufet deschis. Nu existau niciun fel de gustări între mese.

Toate mesele le-am luat afară în grădina frumoasă a hotelului. Fiind mai matinală de felul meu, nu am întâmpinat niciodată probleme în găsirea unei mese pe alese. Spre deosebire de vizitele precedente, în 2024 au dispărut fețele de masă de pe mesele de pe terasă, care nici nu mi s-au părut prea curate. Foloseam șervețele umede pentru a șterge masa la care mă așezam și tot lipicioasă îmi părea ☹

Micul dejun era suficient de variat şi consistent, chiar dacă unii l-ar putea considera repetitiv. Eu timp de cinci zile nu m-am plictisit. Cu unele mici variații, am mâncat cam același lucru în fiecare dimineață.

Cafeaua, în diferite sortimente, de la aparate cu boabe, era bunicică. Nu mi-a plăcut faptul că scoteau din priză aparatele seara și le porneau târziu dimineața cu puțin înainte de începerea micului dejun. Eu coboram înainte de ora 8 și mi se părea umilitor să tot dau târcoale aparatelor în dorința de a bea o cafea.

Prânzul şi cina

Turiştii cazaţi în hotel în perioada sejurului meu aveau doar două opţiuni: demipensiune şi all inclusive. La acest hotel, la fel ca la multe altele de la marea noastră, regimul de masă demipensiune include micul dejun şi prânzul, nu cina ca peste tot în lume :D. Poate tocmai din acest motiv, prânzul a fost şi de această dată mai bogat şi mai diversificat decât cina.

Supe/ciorbe erau doar la prânz, câte trei feluri în fiecare zi, mereu altele, însă repetându-se la trei zile. Voi aminti doar ciorba de burtă, bine preparată, pe care am prins-o de două ori, dar nici celelalte ciorbe nu erau de lepădat. Mie mi-a plăcut tot ce am mâncat. Diverse cărnuri, alternativ de pui şi porc, mici sau cârnaţi erau făcute la grătar în faţa noastră, cu fumul de rigoare. Scăderea faţă de anii precedenţi când mai multe feluri erau oferite simultan, nu în zile diferite ca acum, a fost evidentă. Şi acestea se repetau cu stricteţe tot la trei zile, situaţia repetându-se şi la cină. Bănuiesc că bucătarul, sigur altul decât cel din urmă cu 8-9 ani, suferea de o lipsă acută de imaginaţie sau se pricepea să gătească doar un număr limitat de feluri de mâncare, pe care le repeta în buclă. Noroc că am stat doar patru nopţi 😊În interiorul restaurantului mai erau câteva variante de mâncare gătită, cu mult sos, unele mi-au plăcut, altele nu prea, iar de altele nici nu m-am apropiat.

Dulciurile au fost ok şi atât, nimic deosebit. Fructe erau doar două trei sortimente deşi eram în plină vară :(

Zona de salate din interiorul restaurantului cred că era standard, găsind zilnic aceleaşi feluri gata preparate, rarisim schimbându-se cel mult un sortiment. Dar nu pot spune că m-a deranjat.

Cu toată repetitivitatea evidentă a mâncării şi reducerea semnificativă a numărului de feluri de mâncare oferite la fiecare masă, comparativ cu anii precedenţi, eu am găsit mereu ceva pe placul meu şi tot ce am mâncat a fost în regulă. În 2015 declaram, cu toată răspunderea, că mâncarea de la Majestic a fost excepţională. După experienţa din 2024, pot spune doar că se mănâncă încă bine, dar tare departe de ce a fost cândva.

Barul/barurile

Hotelul dispune de două baruri: unul în lobby şi altul în grădină. Cel din lobby, bine aprovizionat cu de toate, a fost mereu contra cost, nefiind inclus în conceptul all inclusive. O situaţie puţin ciudată, dar am mai văzut şi prin alte părţi.

Barul din grădină, cu program 10.00-21.00, era singurul la care aveam acces gratuit în baza brăţării noi cei cu all inclusive, iar cei care aveau doar demipensiune puteau lua de acolo de băut doar două ore pe zi în timpul mesei de prânz.

Aici găseam sucuri acidulate din gama Pepsi, vin alb şi roşu la pahar, cel roşu a fost băubil, bere la draft, rece şi bună, din spusele soţului, iar ca tării: lichior, vodcă şi whisky. M-am chinuit să improvizez cu greu câte un cocktail. Nu exista lămâie, gheaţă sau paie, iar chestia asta chiar nu am înţeles-o.

La ora 21 trăgea oblonul, la propriu, iar dacă îţi era sete mai târziu, ghinionul tău! , pentru că trebuia să bagi mâna în buzunar şi să plăteşti, că doar de asta ţi-ai luat all inclusive, nu-i aşa?

Plaja

Plaja aferentă hotelului Majestic este destul de aproape de acesta, puţin mai în dreapta cum priveşti spre mare. Pe vremuri, adică înainte de lărgirea exagerată a plajelor, plaja era foarte ok, cu nisip fin, puţine scoici şi intrare lină în mare, ca mai peste tot în Mamaia. Dar lucrurile s-au schimbat mult şi nu în bine. Acum drumul de la faleză până la mare este o adevărată excursie. Mergi de te plictiseşti ☹ pe un covor de scoici sfărâmate până să ajungi la un beach bar, apoi la zona cu umbrele şi şezlonguri şi în cele din urmă la mare.

Turiştii cazaţi la Majestic beneficiază de şezloguri la preţul de 20 lei, un preţ excelent în comparaţie cu alte plaje concesionate din Mamaia, dar şi din alte staţiuni de pe litoral. În opinia mea, turiştii cu all inclusive ar fi trebuit să beneficieze gratuit de şezlonguri şi umbrele şi pe plajă, nu doar la piscină, dar ei motivau că plaja Majestic, deşi poartă numele hotelului, este administrată de o firmă terţă. În fine, am ştiut că trebuie să plătesc şi nu am sărăcit.

Plaja este destul de curată, iar muzica nu-ţi sparge timpanele, ceea ce este un mare avantaj.

La capitolul amenajare plajă eu am fost mulţumită de schimbările observate faţă de vizitele anterioare. M-am bucurat să văd că au dispărut umbrelele alea mari de lemn cu câte patru şezlonguri grupate în jurul fiecărei umbrele, care nu ofereau nici intimitate şi nici umbră pe tot parcursul zilei, plaja fiind acum plină de umbrele mai mici, cel mai probabil fiind primite gratuit în scop promoţional. Şi şezlongurile vechi din lemn au dispărut fiind înlocuite cu unele mai noi şi mai uşoare din plastic, de două feluri. Personal le-am evitat cât am putut pe cele cu plasă colorată, deformate şi „copăite” , din care nu mă mai ridicam decât cu macaraua :D

În 2024 hotelul nu ne-a mai oferit prosoape de plajă, dar nu mi-a păsat, deoarece le-am avut pe ale mele, mai mari şi mult mai calitative.

În primii ani după lărgirea plajelor din Mamaia am fost de-a dreptul îngrozită când am văzut în poze şi filme cum arătau plajele sluţite, fără nisip, doar cu scoici tăietoare, cu acele praguri periculoase sau doar dificile de la intrarea în mare. Din acest motiv, în 2022 am căutat atent un hotel cu o plajă aşa cum o ştiam şi am văzut personal diferenţele.

Mai mult de atât, în august 2024 am plecat la Mamaia cu papuci de apă, ceva de neconceput înainte, dar teama că mi-aș putea răni picioarele a fost mare.

Din fericire, într-un timp relativ scurt de doar câţiva ani, natura a început să repare ceea ce a stricat omul. Drumul de la faleză până la apă este tot luuung, pe plajă sunt tot scoici sparte, dar vestea bună este că la intrarea în mare a reapărut nisipul acela fin pe care îl ştiam cu toţii, iar intrarea în mare a început să redevină lină. Voi posta fotografii în susţinerea afirmaţiilor mele.

Pe Plaja Majestic, care nu aparţine hotelului Majestic :D, există şi un beach bar, contra cost, însă cu preţuri decente. O cafea espresso la 10 lei sau un pahar de bere Becks tot la 10 lei mie mi s-au părut nişte preţuri acceptabile. Plătisem all inclusive, dar nici prin minte nu mi-a trecut să bat atâta drum prin soare până la hotel unde aş fi beneficiat de toate astea gratis. Ar fi fost masochism curat.

Marea a fost perfectă: caldă, curată, cu valuri moderate şi fără alge. Mi-a plăcut mult 😊

Piscina

Hotelul dispune de o piscină mare pentru adulţi şi una pentru copii. Nu am folosit piscina, când marea frumoasă şi caldă era la doar doi paşi. După numărul mare al celor care se bălăceau în piscină atât adulţi, cât şi mulţi copii, pot presupune că apa era foarte caldă. Ambele piscine exterioare sunt încălzite la capete de sezon, în iunie şi în septembrie, ceea ce constituie un avantaj important pentru doritorii de bălăceală în piscină.

În jurul piscinei sunt destul de multe şezlonguri, dar toate erau ocupate în permanenţă. Nu eram dispusă să mă enervez încercând să „vânez” un şezlong liber, misiunea fiind una aproape imposibilă.

Altele

Hotelul nu are o sală de fitness propriu-zisă, dar dispune de câteva aparate de fitness amplasate în aer liber şi puţin la umbră pe o latură a piscinei pentru adulţi.

Hotelul dispune şi de un mic spa cu masaje şi tratamente. Pe mine nu m-a interesat. Mai nou, citisem că ar avea şi o salină, care ar putea fi folosită în scop terapeutic. La salină chiar aş fi vrut să merg, dar... am uitat.

Există internet wireless gratuit peste tot în hotel, în camere, la piscină, în grădină şi funcţionează foarte bine, poate şi pentru că puţini mai sunt aceia care nu au internet nelimitat pe propriul telefon.

Grădina atât de frumoasă, care a adus faimă Majesticului, mi s-a părut cam neîngrijită de această dată. Păcat!

Pentru copii există două locuri de joacă, unul exterior în grădină şi altul interior în lobby, precum şi multe activităţi destinate acestora. Am remarcat accentul deosebit şi interesul acordat animaţiei pentru copii, prea activă şi prea zgomotoasă pentru gustul meu, astfel că seara, imediat după cină, părăseam hotelul pentru câteva ore de plimbare pe frumoasa faleză din Mamaia şi pe malul mării.

Programul artistic oferit seară de seară la terasa Majestic atrăgea şi turişti din afara hotelului.

Dacă recomand hotelul? Răspunsul este încă, DA.

Dacă are aşteptări realiste şi nu face permanent comparaţie cu alte hoteluri din alte ţări, oricine poate avea un sejur reuşit la Majestic, totuşi un hotel de doar trei stele şi printre cele mai ieftine hoteluri cu all inclusive din Mamaia. Au fost şi câteva aspecte care m-au nemulţumit, în special pe partea de restaurant, am făcut deseori comparaţie cu Majesticul din anii 2015-2016 şi mi-a dat cu minus, preţul a fost măricel pentru cele oferite, dar în alte părţi era încă şi mai scump.

Poziţionarea hotelului este bună, plaja este aproape şi a început să-şi revină, parcarea este gratuită, piscinele exterioare sunt încălzite la capete de sezon, mâncarea este bună. Pentru mine există suficiente motive pentru a reveni la Majestic 😊

Pe mine nu m-a interesat deloc programul artistic pentru adulţi şi pentru copii – unul din punctele forte ale acestui hotel, dar tocmai datorită acestuia consider că Majestic este o alegere foarte bună pentru familiile cu copii.

AmFostAcolo fără reclame?

  • Utilizatoriii LOGAȚI văd o versiune cu mai puține reclame
  • Ai dori o versiune COMPLET fără reclame? — devino membru afaFanClub -- citește mai mult

[fb]
---
Trimis de nicole33 in 22.12.25 00:23:50
Validat / Publicat: 22.12.25 01:29:27
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
  • Alte destinații turistice prin care a fost: -

VIZUALIZĂRI: 97 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj
Adn. FAVORIT

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicole33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotel Majestic Mamaia - vedere din parcare
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20800 PMA (din 16 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster
[22.12.25 08:05:10]
»

Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent (2025) sau anul trecut (2024) ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

-

Articolul a fost deasemenea selectat și ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

webmaster13
[22.12.25 08:13:15]
»

iata propunerea pentru fondul sonor

recunoaste cineva melodia?

nicole33AUTOR REVIEW
[22.12.25 11:23:28]
»

@webmaster:

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2025 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • LOGAT? = DA (IntC=1)
  • pagină generată în 0.072175025939941 sec
    ecranul dvs: 1 x 1